2008年12月24日 星期三

友誼咚咚=)

朋友相处久了,自然很了解对方,测试一下你们之间的友谊吧! 这个不是tag哦!
1. Choose 10 of your best friends, list out three things that they like to do.
2. List 2 out of 10 of your best friends who just like your style.
3. Choose 10 person to answer your question.
好了,开始咯!
___________________ 分隔线 1 ___________________
1. wenyi sapox - 瘋狂大笑..knock my head (if i say sth wr0ng=)..)..唱歌.. 
2. maid na - 爽爽jio我下..爽爽囉唆我下..問廢話...
3. long fur karen - 笑人..讓自己的手毛亂飛..常說我手毛長像orang utan..
4. wa - 亂叫我名..sms..跳‘精舞門’..ahahaha! 
5. ah joy - 大笑..時不時把我弄得沒話說..send f0rward sms..hohoho..
6. jai - 講冷笑話..沒事做時會很靜很靜..喜歡讓人臉上出現三條線-->==///
7. kahhow - 遲遲回人sms..看連續劇..很喜歡問問怪怪的問題..
8. jiajing - 講有的沒的..畫畫..从他口中說出的東西都超冷...
9. yew - 看鬼戲..講下冷笑話..唱歌..
10. beatrice - 跳舞..唱歌..見人講人話,見鬼講鬼話...

___________________ 分隔线 2 ___________________
1.beatrice
2. maid na
___________________ 分隔线 3 ___________________
1. maid na
2. wa
3. karen hee
4. kithow
5. yew
6. jiajing
7. peisin
8. jai
9. michelle phuah
10. shunyii

沒有留言: